Egy új termék fejlesztése nálam úgy zajlik, hogy kitalálom a főbb összetevőket, amit a vegyészmérnökeimmel is egyeztetek, a tervezés során folyamatosan konzultálunk, hogy tökéletesítsük a receptúrát.
Aztán amikor megvan a végleges textúra, akkor jön az illat. Na az az igazi kihívás, mert natúr, természetes illat vonalon nincs olyan széles kínálat, mint a szintetikus illatok világában.
Illetve van egy olyan téveszme is, hogy az illóolajok feladata az illatosítás, ami nem egészen igaz, mert ők inkább koncentrált hatóanyagok, az „csak” egy plusz jó tulajdonságuk, hogy finom illatosak. Aztán ha az illat is megszületett, akkor jöhet a színben hozzá passzoló design, mindig törekszem, hogy a címke színe kifejezze a krém tulajdonságait, és asszociálni lehessen az illatra is.
Fontos az első benyomás, szeretem, ha a krémeim díszítik is a fürdőszoba polcait és nem kell elrejteni őket a fiókban. Mindig nagy örömmel tölt el, amikor a vásárlóimtól fotót kapok, ahogy egymás mellett sorakoznak a natúrkozmetikumaim. Amit még fontosnak tartok, az a postázási csomag, figyelek arra, hogy ne szennyezze a környezetet a térkitöltőanyag, ezért bio, lebomló fagyapottal bélelem ki a postadobozt.
Vélemény, hozzászólás?