Mint már meséltem róla egy óriási fejlesztésben vagyunk itt a panyizsuzsinál! Fél éve dolgozunk egy nagy projekten, ami hamarosan publikussá válik! Én már nagyon izgatott vagyok… Ebben a folyamatban rengeteget gondolkoztam rajta, hogy mivel és hogyan tudnám Nektek a panyizsuzsik megszerzését egyszerűbbé, könnyebbé tenni!
Arra jutottam, hogy jó lenne egy olyan telefonvonal, ahol fel tudjátok tenni a fontos és égető kérdéseiteket! Azt, hogy odaér-e ez ékszer a szülinapig, azaz holnaputánra, hogy a színes medálhoz melyik bogyót válasszátok, hogy kicsi vagy éppen nagy lett a gyűrű, mi a teendő és megannyi más kérdés, ami felmerül a fejetekben a megrendelés során! Ezért mostantól az ügyfélszolgálatunkat nem csak emailben, hanem telefonon is el lehet érni!
Szuper jó telefonszámot vásároltam, annyira jót, hogy akár meg is tudjátok jegyezni és nem kell mindig keresgetni, de a biztonság kedvéért novembertől ez a szám a honlapra is ki fog kerülni!
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TELEFONSZÁMUNK:
+36 30 600 3400
A telefon minden alkalommal a panyizsuzsi padláson fog csörögni! Azonban a panyizsuzsinál csak nők dolgozunk és én szándékosan egy olyan munkahelyet alakítottam ki, ami a családdal és a gyerekekkel is összeegyeztethető mind nekem, mind az alkalmazottaimnak! Pontosan ezért nem vagyunk minidig itt. Ezért kitaláltam a hivatalos ügyfélszolgálati órákat, melyek hétfőtől-péntekig, csütörtök kivételével 8-14 óráig lesznek. Ezekben az időpontokban biztos, hogy fogadjuk a hívásaitokat! Ha ettől eltérő időpontban hívtok, akkor ha a műhelyben tartózkodunk, akkor természetesen felvesszük a telefont és szívesen segítünk, ha nem, akkor írjatok emailt, hagyjatok üzenetet és visszahívunk! A telefon 18 órától reggel 8-ig, illetve hétvégeken csak üzenetet tud majd fogadni!
Szóval, ha kérdésetek van, hívjatok keressetek bármikor!
Vélemény, hozzászólás?